avatar Ten blog rowerowy prowadzi adam z miasteczka Dąbrowa Górnicza. Mam przejechane 9236.82 kilometrów w tym 1999.02 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.17 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy adam.bikestats.pl
  • Sprzęt MERIDA Road 901

Wycieczka na ranczo cioci Reni

Wtorek, 12 sierpnia 2008 · dodano: 12.08.2008 | Komentarze 2

przez Odolanów do Ludwikowa ;)

Popołudniu (ok godz. 14) wybraliśmy się z bikerem cekinem na małą wycieczkę na ranczo cioci Reni. Nie skorzystaliśmy jednak z opcji jazdy z całym peletonem naszej rodzinki, ale pojechaliśmy przez Odolanów. Tam zrobiliśmy sobie kilka zdjęć i skierowaliśmy się na Ludwików. Na ranczo miło spędziliśmy ponad dwie godziny i wróciliśmy do Przygodzic na 18:30

W Odolanowie

Droga na ranczo była asfaltowa tylko do pewnego momentu... :/ Ale jechałem tam bardzo wolno. Ten rower zdecydowanie nie nadaje się do czegoś takiego :P

Na ranczo

/TO 924/TT 36:00/

adam
| 09:48 czwartek, 14 sierpnia 2008 | linkuj Ale na to mówią ranczo :P Nie wiem co stanowi istotę rancza.
joami | 17:57 środa, 13 sierpnia 2008 | linkuj To ranczo to chyba bardziej dacza niż ranczo... :) Szkoda, że nie miałeś starej meridy.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ziejz