avatar Ten blog rowerowy prowadzi adam z miasteczka Dąbrowa Górnicza. Mam przejechane 9236.82 kilometrów w tym 1999.02 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.17 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy adam.bikestats.pl

Wczoraj zamiast W-fu byłem

Wtorek, 22 maja 2007 · dodano: 22.05.2007 | Komentarze 2

Wczoraj zamiast W-fu byłem na basenie, więc nie jeździłem. Dziś o 19:15 wyszedłem sobie przejechać się wzdłuż Wisły - tak tylko żeby się dotlenić. Było ciepło i mokro - woda z asfaltowej ścieżki leciała mi spod koła na twarz - ale jak się już tak człowiek nie przejmuje rowerem, to jazda po mokrej nawierzchni jest bardzo fajna :D /DST 15297/

adam
| 16:47 środa, 23 maja 2007 | linkuj Jak jest gorąco to wielką frajdę sprawia polewanie się wodą z bidonu. Co do 250 km, to nawet nie przypominaj - były czasy że w maju robiłem tygodniowo 300, a we wakacje nawet ponad 400...
joami | 21:23 wtorek, 22 maja 2007 | linkuj Proszę, proszę, już zjeździłeś prawie 250km w tym sezonie. Oby tak dalej. Niech pogoda będzie trochę łaskawsza dla rowerzystów, bo ani w taki gorąc, ani w deszczu nie jest przyjemnie jeździć

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa asemz