avatar Ten blog rowerowy prowadzi adam z miasteczka Dąbrowa Górnicza. Mam przejechane 9236.82 kilometrów w tym 1999.02 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.17 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy adam.bikestats.pl

W ramach W-Fu wyszedłem

Poniedziałek, 28 maja 2007 · dodano: 28.05.2007 | Komentarze 1

W ramach W-Fu wyszedłem sobie na rower i skierowałem się w górę Wisły prawym brzegiem - spontanicznie podejmując decyzję o próbie dotarcia do opactwa w Tyńcu. Dostałem się do szosy prowadzącej w kierunku obranego celu. Nie znałem drogi, więc jechałem na wyczucie. Na wysokości Bielanów zjechałem nad Wisłę. Jak wracałem, wybrałem drogę, którą zdaje się jeździ autobus - okazało się, że zjazd z szosy nie był konieczny - ale przynajmniej sobie pozwiedzałem :D /DST 15337/

joami | 17:14 czwartek, 31 maja 2007 | linkuj A jednak udało się wybrać do Tyńca. Z tego co pamiętam to nawet fajna trasa jest. I pomyśleć, że całkiem, całkiem blisko jest rynek i ten cały miejski gwar... a wystarczy tylko przejechać trochę ul. Tyniecką by przenieś się do innego świata. Na następną wyprawę proponuję inny krakowski świat - Nową Hutę :D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa asemz