avatar Ten blog rowerowy prowadzi adam z miasteczka Dąbrowa Górnicza. Mam przejechane 9236.82 kilometrów w tym 1999.02 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.17 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy adam.bikestats.pl
  • Sprzęt MERIDA Kalahari 590

Pielgrzymka Rowerowa do Piekar Śląskich

Poniedziałek, 28 czerwca 2010 · dodano: 29.06.2010 | Komentarze 1

Z Dąbrowy Górniczej, przez: Będzin, Grodziec (Góra św. Doroty), Wojkowice, Piekary Śląskie, Świerklaniec, Piekary Śląskie, Bytom, Czeladź, do Dąbrowy Górniczej.

W towarzystwie 9 birek i bikerów z Parafii św. Jadwigi Królowej, pod przewodnictwem p. Pawła, organisty :D

Obrzęd wyjścia pielgrzymki i wyjazd: 6:10
Msza św. w Piekarach Śląskich: 10:00
Wyjazd do Świerklańca: 13:10
Wyjazd ze Świerklańca: 16:15
Przyjazd do Bytomia: 17:15
Powrót do Kościoła parafialnego i Apel Jasnogórski: 20:45
Powrót do domu: 21:00

Pielgrzymka wpisała się w obchody 25 - lecia parafii. W Piekarach natomiast spotkaliśmy J.E. ks. abp Damiana Zimonia, z którym zamieniliśmy kilka słów, a który przybył tu niejako prywatnie podziękować Matce Bożej za 25 lat sakry biskupiej. Mszę św. pod przewodnictwem Jego Ekscelencji koncelebrował również nasz ks. proboszcz Bronisław. Po Mszy zwidziliśmy muzeum i mieliśmy trochę czasu aby coś zjeść. Później pojechaliśmu do Świerklańca, gdzie po nawiedzeniu Pałacyku zwanego Pałacem Kawalera spędziliśmy ok. półtorej godziny w parku. Później jeszcze jazda do Bytomia i postój pod kościołem na rynku. I jeszcze na koniec niespodzianka, i Apel w naszym kościele :)

Pogoda była idealna, nie grzało za mocno i nie zmokliśmy.