avatar Ten blog rowerowy prowadzi adam z miasteczka Dąbrowa Górnicza. Mam przejechane 9236.82 kilometrów w tym 1999.02 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.17 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy adam.bikestats.pl

Wycieczka do Ojcowa

Niedziela, 17 czerwca 2007 · dodano: 17.06.2007 | Komentarze 2

Wyjechaliśmy z Pawłem P. po godz. 13. Po przedostaniu się przez miasto wjechaliśmy na czerwony szlak, prowadzący do Ojcowa. Droga była bardzo ciekawa, zwłaszcza za Giebułtowem, gdzie trzeba było się przedzierać przez las (szlak trudny dla rowerów). W Dolinie Prądnika mogliśmy podziwiać piękne krajobrazy :). Dotarliśmy do Ojcowa i zrobiliśmy krótką przerwę pod Bramą Krakowską. Po jej przejechaniu uznałem wycieczkę za zaliczoną :D. Zaraz potem Pawłowi poluzowały się stery przy kierownicy i musieliśmy pożyczyć imbusa, żeby to dokręcić. Niestety Paweł jechał rowerem klasy "moje współczucie", dlatego też prędkość średnia nie wyszła zbyt wysoka. W drodze powrotnej objechaliśmy trudny odcinek szosą (coby się w/w rower nie rozleciał). Wróciliśmy na Bernardyńską po godz. 17.
Dotąd: TRP = 46,7 | AVS = ok. 14,5 | STP = 3:11:40 | MAX = 34,6 | czas wycieczki wg stopera 3:57
Wieczorem po kolacji pojechałem sobie jeszcze na Błonia i zrobiłem trzy rundki - w czasie jazdy znowu ból w prawym kolanie. /DST 15604/