avatar Ten blog rowerowy prowadzi adam z miasteczka Dąbrowa Górnicza. Mam przejechane 9236.82 kilometrów w tym 1999.02 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.17 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy adam.bikestats.pl
  • Sprzęt MERIDA Road 901

III Wyprawa Rowerowa Dąbrowa Górnicza - Kraków - Dąbrowa Górnicza

Środa, 11 sierpnia 2010 · dodano: 13.08.2010 | Komentarze 0

Z Dąbrowy Góniczej do Krakowa przez Chechło, Klucze, Jangrot, Skałę. Powrót krajową 79, podjazd pociągiem z Krzeszowic do Jaworzna - Szczakowej.

Jak zwykle wakacyjny wyjazd do ortodonty.

Po tylu km w tym tygodniu naprawdę nie chciało mi się jechać, do tego rozbolało mnie lewe kolano i bardzo szybko postanowiłem wracać pociągiem. Mimo to rzuciłem się na Chrzanów, ale było już późno więc podjechałem pociągiem.

Choć w przypadku wypraw mam zwyczaj pisania tu godzin i innych parametrów, to tym razem był to poprostu kolejny wyjazd w długą trasę i nie przejmowałem się nim za bardzo; nie była to wyprawa całodzienna i w sumie to myślę nad zniesieniem tej całej patetycznej nomenklatury na moim blogu :P