avatar Ten blog rowerowy prowadzi adam z miasteczka Dąbrowa Górnicza. Mam przejechane 9236.82 kilometrów w tym 1999.02 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.17 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy adam.bikestats.pl
  • HRmax 188 (100%)
  • Sprzęt MERIDA Road 901

Jak to wycieczka po Krakowie stała się wycieczką do Krakowa :P

Sobota, 6 listopada 2010 · dodano: 06.11.2010 | Komentarze 2

Miałem jechac do Krakowa pojeździc z Piotrkiem po rewirze, ale wracając o 1 w nocy z Zabrza niezbyt mi się widziało wsiadac rano na rower ;P W końcu wymyśliłem że podjadę pociągiem, ale że Piotrek wyjechał w moją stronę... ;P

DG -> Sławków, Bolesław, Klucze, Rabsztyn, Troks, powrót do Olusza i spotkanie pod McD, Troks, Braciejówka, Michałówka, Jangrot, Trzyciąż, Skała -> Kraków. Powrót pociągiem do Mysłowic.

Ogólnie wiał silny wiatr i momentami robiło sie zimno ;P Piotrek ma fajny rower, sunie po każdej nawierzchni jak poduszkowiec i da się nim jeździc po schodach :D

Na koniec zmoczyło mi tyłek w drodze z Mysłowic do domu.

Dziś ustanowiłem swój nowy rekord prędkości MAX 76,78 km/h oczywiście na mojej rekordowej górce między Michałówką a Jangrotem :)