Info
Ten blog rowerowy prowadzi adam z miasteczka Dąbrowa Górnicza. Mam przejechane 9236.82 kilometrów w tym 1999.02 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.17 km/h i się wcale nie chwalę.Suma podjazdów to 625 metrów.
Więcej o mnie.
Moje rowery
Wykres roczny
Archiwum bloga
- 2012, Czerwiec6 - 0
- 2012, Maj4 - 0
- 2012, Kwiecień1 - 0
- 2012, Marzec5 - 1
- 2012, Luty1 - 0
- 2012, Styczeń2 - 0
- 2011, Listopad1 - 0
- 2011, Październik2 - 0
- 2011, Wrzesień2 - 0
- 2011, Sierpień8 - 9
- 2011, Lipiec2 - 1
- 2011, Czerwiec2 - 2
- 2011, Maj4 - 6
- 2011, Kwiecień7 - 8
- 2011, Marzec5 - 7
- 2011, Styczeń1 - 2
- 2010, Grudzień2 - 3
- 2010, Listopad5 - 3
- 2010, Październik11 - 6
- 2010, Wrzesień6 - 6
- 2010, Sierpień10 - 5
- 2010, Lipiec7 - 7
- 2010, Czerwiec11 - 5
- 2010, Maj5 - 0
- 2010, Kwiecień7 - 5
- 2010, Marzec9 - 6
- 2010, Luty1 - 2
- 2009, Październik1 - 1
- 2009, Wrzesień8 - 15
- 2009, Sierpień7 - 19
- 2009, Lipiec6 - 15
- 2009, Czerwiec14 - 15
- 2009, Kwiecień5 - 15
- 2008, Wrzesień3 - 3
- 2008, Sierpień5 - 27
- 2008, Lipiec9 - 66
- 2008, Czerwiec9 - 14
- 2008, Maj7 - 14
- 2008, Marzec6 - 11
- 2008, Luty2 - 7
- 2007, Wrzesień2 - 13
- 2007, Sierpień6 - 12
- 2007, Lipiec12 - 22
- 2007, Czerwiec12 - 9
- 2007, Maj10 - 11
- 2007, Kwiecień7 - 5
- 2007, Luty2 - 2
- DST 42.96km
- Czas 01:55
- VAVG 22.41km/h
- Aktywność Jazda na rowerze
Remoncik
Wtorek, 24 lipca 2007 · dodano: 24.07.2007 | Komentarze 4
Remoncik
Doszedłem do wniosku, że jazda na tak wyjechanym napędzie jest niebezpieczna. No to nie ma siły - trzeba do serwisu. Rano wyszedłem się jeszcze przejechać: 8:25 - 9:35 Objazd Pogorii IV. Wróciłem, przeczyściłem rower i zawiozłem do macierzystego serwisu na Manhatanie :D Wymiana obejmuje:
- korby z tarczami (CPI 42/32/22 na Alivio)
- środek suportu
- kasetę 8 rzędową
- łańcuch
Przebieg powyższych komponentów wyniósł 16 000 km, za wyjątkiem środka suportu - 10 000 km (DST 16113).
Odebrałem rower przed godz. 17.
19:30 - 20:15 Objechałem Pogorię III i pokręciłem sie po Manhatanie w celu wypróbowania napędu. Tarcze przy korbie mają jednak taką samą liczbę zębów; kaseta jest zupełnie inna - przełożenia są lżejsze, np 5 to coś pomiędzy 4 a 5 w starej. Żeby jechać szybko, trzeba albo wyższego biegu, albo wyższej kadencji. Myślę, że aby to przetestować, trzeba wybrać się na bardziej górzystą trasę, np na Jurę. Pewnie niebawem pojadę sobie za Hutę Katowice i tam będę dalej testować sprzęt :D
/DST 16128/
Komentarze