avatar Ten blog rowerowy prowadzi adam z miasteczka Dąbrowa Górnicza. Mam przejechane 9236.82 kilometrów w tym 1999.02 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.17 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy adam.bikestats.pl

Remoncik

Wtorek, 24 lipca 2007 · dodano: 24.07.2007 | Komentarze 4

Doszedłem do wniosku, że jazda na tak wyjechanym napędzie jest niebezpieczna. No to nie ma siły - trzeba do serwisu. Rano wyszedłem się jeszcze przejechać: 8:25 - 9:35 Objazd Pogorii IV. Wróciłem, przeczyściłem rower i zawiozłem do macierzystego serwisu na Manhatanie :D Wymiana obejmuje:
- korby z tarczami (CPI 42/32/22 na Alivio)
- środek suportu
- kasetę 8 rzędową
- łańcuch
Przebieg powyższych komponentów wyniósł 16 000 km, za wyjątkiem środka suportu - 10 000 km (DST 16113).
Odebrałem rower przed godz. 17.
19:30 - 20:15 Objechałem Pogorię III i pokręciłem sie po Manhatanie w celu wypróbowania napędu. Tarcze przy korbie mają jednak taką samą liczbę zębów; kaseta jest zupełnie inna - przełożenia są lżejsze, np 5 to coś pomiędzy 4 a 5 w starej. Żeby jechać szybko, trzeba albo wyższego biegu, albo wyższej kadencji. Myślę, że aby to przetestować, trzeba wybrać się na bardziej górzystą trasę, np na Jurę. Pewnie niebawem pojadę sobie za Hutę Katowice i tam będę dalej testować sprzęt :D
/DST 16128/

joami | 22:08 wtorek, 24 lipca 2007 | linkuj No, nie ma to jak moje kółka 28'' :D ale ty masz jeszcze jeden ważny atut dzięki czemu nie można cię przegonić. Pomyśl, pomyśl ...
adam
| 21:53 wtorek, 24 lipca 2007 | linkuj cekin, myślisz, że jak go nakręce to będzie sam jeździł przez następne 5 lat? To by się nie tyko francuzkie krowy dziwiły ;) (jak nie wiecie o co chodzi z krowami to oglądajcie Tour de France :D)
Prezes, pomijając fakt, że większe zębatki mogą się okazać bardziej efektywne, to jednak układ mechaniczny jest wolniejszy - nie panikuj :P
Prezes | 16:01 wtorek, 24 lipca 2007 | linkuj No tak, puki jeszcze rower miałeś w średniej formie to jeszcze za Tobą nadążałem. No ale teraz po tym remonciku to ojojoj - zostaje daleko w tyle :):)
cekin
| 13:37 wtorek, 24 lipca 2007 | linkuj to teraz bedzie chodzić jak szwajcarski zegarek:)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iestt