avatar Ten blog rowerowy prowadzi adam z miasteczka Dąbrowa Górnicza. Mam przejechane 9236.82 kilometrów w tym 1999.02 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.17 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy adam.bikestats.pl

Ogrodzieniec, Zawiercie, Siewierz i inne...

Czwartek, 26 lipca 2007 · dodano: 26.07.2007 | Komentarze 4

Wymyśliłem sobie, że dziś zrobię 100 km - moje statystyki podają, iż ostatni raz przejechałem tyle 23.06.2004.
No to wybrałem się na taką wycieczkę: (8:25 - 12:05) DG Manhatan - Niegowonice - Ogrodzieniec - Zawiercie - Poręba - Siewierz - DG Ząbkowice - DG Manhatan. Zabrałem 3 Snickersy i pół litra wody. W Ogrodzieńcu spotkałem rocznikowego kolegę i zaopatrzyłem się w wodę (zaczynało już jej brakować). Pogoda ładna, trochę wiatru, temperatura w sam raz ("rękawek").
Dotąd: TRP 77,00 | AVS 24,15 | STP 3:11:16 | MAX 50,1
ok 15:40 - 16:50 Objazd Pogorii IV
Dotąd: TRP 104,30 | AVS 24,26 | STP 4:18
19:40 - 20:45 Objazd Pogorii IV i po drodze Pogorii III (tzn. powrót jej zachodnim brzegiem)
Dzisiejszy dystans dnia jest na chwilę obecną trzecim dystansem mojego życia. /DST 16321/

joami | 20:35 piątek, 3 sierpnia 2007 | linkuj No nic tylko pozostaje mi kibicować wam aby doszła do skutku II Wielka Wyprawa Rowerowa. Ja nie mam jeszcze takiej kondycji by z wami jechać.
adam
| 10:11 piątek, 27 lipca 2007 | linkuj cekin, na tą wycieczkę zabrałem pół litra wody, ale w kolejne 1,5 l zaopatrzyłem się w Ogrodzieńcu. Przy tej pogodzie to mi wystarczyło. Z mojego doświadczenia wynika, że przy umiarkowanej temperaturze potrzeba 3 - 4 l na 100 km. Jeśli jest upał to rzeba więcej, ale wyprawa rowerowa mi sie jeszcze w upale nie zdarzyła :)
To co, teraz się będziemy licytować, kto więcej przejedzie? Widzę, że przy tych 100 km w poniedziałek miałeś wysoką średnią. Ja się zapisuję na liście startowej Drugiej Wielkiej Wyprawy i czekam aż ty się zapiszesz :) Myślę, że jesteśmy gotowi, aczkolwiek jeśli od początku zaczniemy jechać 28 km/h to mnie po 150 wykończysz na tym crossie.
cekin
| 22:58 czwartek, 26 lipca 2007 | linkuj Jak na tyle kilometrów bardzo mało wody pijesz:) Zmotywowałeś mnie żeby Ciebie "pobić" :) :) :) :) zobaczę czy dam radę. Super wygląda Twój wykres :D. Czytając opis widzę że to nie jest płaski teren, tylko Jura Krakowsko-Częstochowska. Podziwiam :)
joami | 16:43 czwartek, 26 lipca 2007 | linkuj Jako wierny fan twojego bloga i rowerowej pasji oświadczam, że zaniemówiłam z wrażenia. Życzę dalszej przyjemności z jazdy i poznania na rowerze kolejnych zakątków Polski i świata.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa rdzie