avatar Ten blog rowerowy prowadzi adam z miasteczka Dąbrowa Górnicza. Mam przejechane 9236.82 kilometrów w tym 1999.02 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.17 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy adam.bikestats.pl

Po pielgrzymce...

Niedziela, 26 sierpnia 2007 · dodano: 26.08.2007 | Komentarze 2

Jakoś ten miesiąc jest dość pasywny pod względem sportu rowerowego - ostatnie trzy dni np. spędziłem na pielgrzymce do Częstochowy; dziś wróciłem i mimo jakby nie było zmęczenia, wyszedłem jeszcze wieczorem trochę się przejechać (w czasie marszu mamy do czynienia z zupełnie innym rodzajem obciążeń i dlatego bez problemu mogłem jeździć) Pokręciłem się trochę po Manhatanie i jego okolicach, na więcej nie było czasu bo sie zaczynało robić ciemno.
Dziś po raz pierwszy użyłem nowych rękawiczek kolarskich (b`Twin) zakupionych 22.08.2007. Dziś też wymieniłem podstawkę pod licznik, która czekała na mnie na moim biurku - a którą przysłał mi specjalnie z Przygodzic biker Cekin, któremu z tego miejsca wyrażam gorącą wdzięczność :D /STP 16410/