avatar Ten blog rowerowy prowadzi adam z miasteczka Dąbrowa Górnicza. Mam przejechane 9236.82 kilometrów w tym 1999.02 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.17 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy adam.bikestats.pl

Sezon 7.
Pierwsza jazda w roku 2008

Niedziela, 3 lutego 2008 · dodano: 03.02.2008 | Komentarze 4

Tak sobie pomyślałem że wyjdę dziś na rower... :D Ładna pogoda była popołudniu. Obróciłem do Sławkowa i z powrotem. Fajnie, tylko z deka zimno. Popołudniu było to nieodczuwalne, ale wróciłem trochę po zmierzchu... Właściwie był to szalony pomysł, bo wyjechałem przed godz. 16. Wracałem dość szybko, (Manhatan ok. 17:10) ścigając resztki słonecznej poświaty... /DST 16727/

einstein
| 19:04 poniedziałek, 25 lutego 2008 | linkuj No. Ja też pierwszą jazdę w 2008 mam za sobą. Dzisiaj udowodniłem że przy 12st można nawet w spodenkach i z krótkim rękawem jechać. Szkoda tylko, że nasz wolbromski atak do skutku nie doszedł.
cekin
| 15:12 poniedziałek, 11 lutego 2008 | linkuj Widzę że zaczynasz sezon :) Ja tez będę musiał wybrać sie na jakąś wycieczkę w końcu tegoroczna zima sprzyja przejażdżką ;)
adam
| 19:52 wtorek, 5 lutego 2008 | linkuj Respondeo: Ludzkość wynalazła rękawiczki ;) ... Jak jest zimno wkładam zwykłe wełniane pod kolarskie :P Po południu było nawet ciepło, z 12 stopni, ale jak wróciłem i spojrzałem na termometr to było już ok. 3. Ale nie czułem tego, bo byłem bardzo rozgrzany.
joami
| 18:37 poniedziałek, 4 lutego 2008 | linkuj Hmm ale piękny opis zachodu słońca... aż się rozmarzyłam.
A nie było ci zimno w dłonie? Trochę zimno było... Podziwiam.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa wstaw