avatar Ten blog rowerowy prowadzi adam z miasteczka Dąbrowa Górnicza. Mam przejechane 9236.82 kilometrów w tym 1999.02 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.17 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy adam.bikestats.pl

Deszczowa wycieczka do Chruszczobrodu

Sobota, 29 marca 2008 · dodano: 29.03.2008 | Komentarze 2

Przed południem wyszdłem na chwilkę, żeby wypróbować nowy strój. Niestety ze względu na opady atmosferyczne wróciłem do domu przejechawszy trochę ponad 7 km (po Manhatanie i Gołonogu). Ale w południe pogoda zdawała się daweć nadzieję na poprawę. Mimo mżawki wyjechałem w kierunku Ząbkowic. Chciałem jechać do Chruszczobrodu i wrócić przez Trzebiesławice, ale trafiłem ostatecznie do Siewierza. Stamtąd wróciłem przez Ujejsce. Generalnie cały czas padało, a od Chruszczobrodu jechałem już w wodzie. Jak mi przemokły buty to zrobiło się niefajnie... Do tego było zimno :/ Ale jakoś sobie poradziłem :P /DST 16885/

cekin | 23:17 poniedziałek, 30 czerwca 2008 | linkuj Może Twoja Merida powinna być wyposażona w GPS oraz parasol:) bo często mokniesz:-)
joami
| 18:41 czwartek, 8 maja 2008 | linkuj Nadrabiam zaległości w komentowaniu :P
Widzę, że znów "błądziłeś" - mam już pomysł na prezent dla ciebie na przyszłość - nawigację satelitarną GPRS :) :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa lkazd