avatar Ten blog rowerowy prowadzi adam z miasteczka Dąbrowa Górnicza. Mam przejechane 9236.82 kilometrów w tym 1999.02 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.17 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy adam.bikestats.pl

Rower w Krakowie

Poniedziałek, 12 maja 2008 · dodano: 13.05.2008 | Komentarze 3

Wczoraj przywiozłem rower do Krakowa.
Dziś na wyjściu mała przejażdżka - objazd Błoni, a wieczorkiem w ramach W-Fu - do Tyńca.
Nowa pompeczka jest sprawna, ale trzeba się namachać. Jak wrócę do DG to pierwsze co zrobię z tym rowerem to chyba wymienię hamulce. Zwłaszcza tylne klocki są już zjechane.

adam
| 10:08 wtorek, 20 maja 2008 | linkuj Re: Tak, ale na dalekie wypady trzeba miec czas. Bo po mieście jeździ się fatalnie. Wolę DG.
joami | 19:52 niedziela, 18 maja 2008 | linkuj Tyniec. Ekstra... ale tak jak mówiliśmy - czekam na relację z Nowej Huty i okolic ;)
vanhelsing
| 22:55 wtorek, 13 maja 2008 | linkuj Mhm mieć rowerek na stałe w Krakowie - super sprawa ;) Dalsze wypady można odbywać w kierunku gór, przepiękne okolice ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa wstaw