avatar Ten blog rowerowy prowadzi adam z miasteczka Dąbrowa Górnicza. Mam przejechane 9236.82 kilometrów w tym 1999.02 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.17 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy adam.bikestats.pl
  • Sprzęt MERIDA Kalahari 590

Dziś góralem...

Piątek, 4 lipca 2008 · dodano: 04.07.2008 | Komentarze 7

Popołudniu Objazd Czterech Pogorii... Jeszcze na osiedlu dokręciłem do 30, dla przyzwoitości ;)
Padało trochę, więc żeby nie brudzić nowego roweru pojechałem sobie Kalahari i to w dość terenową trasę. Po stówie na wyścigówce, siadłszy na górala czułem się jak w limuzynie, aczkolwiek od razu zauważyłem, co z nim nie tak; np. jak bardzo ma wycentrowane już koła :P
Wieczorkiem: Objazd Trzech Pogorii...

Trzeba przyznać, że ani na góralu nie można przeżyć tego, co na kolarzówce jadącej 40 km/h po gładziutkiej szosie, ani na kolarzówce tego, co na góralu w plenerze wśród piękna przyrody...
/DST 17355/

adam | 14:43 piątek, 11 lipca 2008 | linkuj Nie piszę kilometrów w terenie, bo mi się nie chce ich szacować.
joami
| 20:42 wtorek, 8 lipca 2008 | linkuj Wiesz mój profesor z historii mawiał tak, że dla człowieka najważniejsze jest to, że może wybierać. Po czym otwierał dziennik i pytał nas na wyrywki nucąc pod nosem: "Bo w tym cały życia smaczek, raz dziewczynka, raz chłopaczek" :)

Także teraz masz WYBÓR i możesz smakować uroki jazdy na góralu i na kolarzówce. Niestety nie da się obu na raz.

vanhelsing
| 12:43 sobota, 5 lipca 2008 | linkuj W ogóle w przyszłym tygodniu jadę na jakieś 200 km, mógłbyś się zabrać ;) Okolice Jury itp, traski jeszcze nie mam.
cekin | 23:10 piątek, 4 lipca 2008 | linkuj Dobrze, że nie zapomniałeś jak się jeździ na góralu :-)
adam
| 21:10 piątek, 4 lipca 2008 | linkuj Dobry pomysł :)
vanhelsing
| 16:47 piątek, 4 lipca 2008 | linkuj Trzeba się kiedyś umówić na wspólną jazdę ;) Na szosóweczce możesz pociągnąć, a i mi średnia jakieś 26 odpowiada :D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa wstaw