avatar Ten blog rowerowy prowadzi adam z miasteczka Dąbrowa Górnicza. Mam przejechane 9236.82 kilometrów w tym 1999.02 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.17 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy adam.bikestats.pl
  • Sprzęt MERIDA Road 901

Niegowonice - Ogrodzieniec - Chechło i takietam... Z dedykacją dla bikera cekina ;)

Sobota, 5 lipca 2008 · dodano: 05.07.2008 | Komentarze 5

Niegowonice - Ogrodzieniec - Chechło
i takietam...
Z dedykacją dla bikera cekina ;)

W południe: Objazd Huty Katowice przez Ząbkowice
Popołudniu: Niegowonice - Ogrodzieniec - Chechło
W drodze powrotnej nieźle wiało - ale dzięki temu dziś możliwa była jazda - to taki typowy dzień "pod chmurką". Załóżmy, że to była wycieczka, ale serio to jechałem z jednym bidonem i komórką :P
Wieczorkiem dokręciłem jeszcze 3 km w pobliżu domu. Pojechałbym dalej, ale wcześniej padało i nie chciało mi się moczyć tyłka, aczkolwiek nowy rower już się pomoczył :P A taki śliczny jak z cukru przecież :D

Przepraszam, chłopaki z TdF, że Was nie oglądałem, ale wolałem sam pojeździć ;P
/TO 228/TT 8:50/

cekin | 20:23 niedziela, 6 lipca 2008 | linkuj aha hehehe :-) dziękuję :)
adam
| 13:10 niedziela, 6 lipca 2008 | linkuj Gdyż Ty mnie zmotywowałeś :P
cekin | 22:30 sobota, 5 lipca 2008 | linkuj Widzę, że kolekcjonujesz setki :)Dlaczego zadedykowałeś mi dzisiejszą zdobycz km? :-)
| 20:14 sobota, 5 lipca 2008 | linkuj Wiesz, średnia jest zawsze niższa niż się wydaje. Jak jadę po prostej 32 - 35 to wychodzi potem 27. Bo to wiatr się zrobi, skrzyżowanie, pod domem trzeba podjechać chodnikiem itp... Ale raczej nie będziemy bardzo pruć, bo 180 km wymaga rozsądnego zachowania sił. Skontaktuj się ze mną we wtorek - gg 9093723
vanhelsing
| 20:01 sobota, 5 lipca 2008 | linkuj Wolę górala :P Szosę to mam pożal się Boże :P

Jeżeli będą takie średnie jak teraz wykręcasz to mogę jechać, tamte rejony są spokojne, powinno się super jechać ;)

Pozdro :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iestb