avatar Ten blog rowerowy prowadzi adam z miasteczka Dąbrowa Górnicza. Mam przejechane 9236.82 kilometrów w tym 1999.02 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.17 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy adam.bikestats.pl
  • Sprzęt MERIDA Road 901

Taka sobie przejażdżka...

Niedziela, 6 lipca 2008 · dodano: 06.07.2008 | Komentarze 5

Taka sobie przejażdżka... "na gałęzi" ;P
Popołudniu objazd Czterech Pogorii szosą przez Ząbkowice. Więcej mi się dziś nie chciało - a muszę zbierać siły na środę, bo planuję wyprawę do Krakowa i z powrotem :D
Mam powoli dość tego siodełka. Jest straszne. Jak "na gałęzi" się jedzie, rzeczywiście. Chyba największy niewypał w tym rowerze, bo w sumie wszystko inne jest ok. Mam jeszcze tylko wonty do przerzutek, ale to chyba normalne, że się rozregulowują gdy linki są nowe, tak jak świeże struny gitary ;) - Materiał musi się naciągnąć.
/TO 257/TT 10:00/

cekin | 22:09 środa, 9 lipca 2008 | linkuj 28km to przejażdżka dla tych co mają "bolidy BMW" i suną po szosie:) Patrząc na tytuł doszedłem do wniosku, że w jednym tylko mój bike jest lepszy od Twojego:)... ty siedzisz na gałęzi a ja na fotelu ;P :-)
adam
| 22:50 wtorek, 8 lipca 2008 | linkuj Ale... 28 km to naprawdę jest tylko taka przejażdżka... :P
joami | 20:33 wtorek, 8 lipca 2008 | linkuj Podoba mi się tytuł tego posta: Taka sobie przejażdzka... a na liczniku ponad 28km :) no porównuje to do moich przebiegów - obecnie u mnie wyprawą można nazwać 20 km - może jeszcze wrócą te stare dąbrowskie czasy i 28km na liczniku na jedną wycieczkę....
vanhelsing
| 11:20 poniedziałek, 7 lipca 2008 | linkuj co do tej środy - odezwij się w końcu na gg, pisałem już parę razy ;P
cekin | 20:39 niedziela, 6 lipca 2008 | linkuj Hmmm mówisz, że planujesz jakieś 200km na środę... kurcze chyba już Ciebie nie pobije ;/ (przynajmniej w tym miesiącu:) )

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa lkazd