avatar Ten blog rowerowy prowadzi adam z miasteczka Dąbrowa Górnicza. Mam przejechane 9236.82 kilometrów w tym 1999.02 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.17 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy adam.bikestats.pl

Przyjechałem z Krakowa o 18 i zdążyłem

Sobota, 28 kwietnia 2007 · dodano: 28.04.2007 | Komentarze 1

Przyjechałem z Krakowa o 18 i zdążyłem sie wybrać na przejażdżkę; linka wymieniona i przerzutka nastrojona - nie wiem co oni zrobili z tym rowerem, podobno tylko tą linkę, ale jeździ jak nowy :P - nieźle jak na 15200 km na jednym napędzie (ba... nawet łańcucha nie wymieniałem ;) ) ... ale remoncik się szykuje... ojojoj.
Dziś objechaliśmy z Asią Pogorię III wymieniając refleksje z ostatnich tygodni. /DST 15200/

Joami | 22:38 sobota, 28 kwietnia 2007 | linkuj Ta przejażdzka to dla mnie dopiero było OTWARCIE sezonu rowerowego :) czas spędzony przy odkurzaniu i czyszczeniu roweru się opłacił. Przyjemne połączone z pożytecznym. No a teraz może warto pomyśleć o własnym bike-blogu :D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ieral