avatar Ten blog rowerowy prowadzi adam z miasteczka Dąbrowa Górnicza. Mam przejechane 9236.82 kilometrów w tym 1999.02 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.17 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy adam.bikestats.pl

Dziś moja kochana rodzinka

Niedziela, 13 maja 2007 · dodano: 13.05.2007 | Komentarze 2

Dziś moja kochana rodzinka przywiozła mi rower do Krakowa :D:D:D Wsadzili go do Matiza i jeszcze się zmieścili w 3 osoby :) Wyszedłem sobie pojeździć ok 19:20 i pojechałem w stronę Kopca Kościuszki - minąłem go i zapuściłem się na jakiś szlak, podejrzewam że była to ścieżka na Kopiec Piłsudskiego. Zawróciłem jednak, bo bałem się że ewentualna awaria mogłaby mi uniemożliwić powrót na czas.
Spostrzeżenia:
1. Muszę kupić jak najszybciej nową podstawkę pod licznik, bo ta poważnie nawala i jest bliska rozsypki.
2. Zdrowy rozsądek nakazuje jeździć po Krakowie z dzwonkiem - muszę więc go nabyć gdy się wybiorę po podstawkę.
3. Jazda po Krakowie wymaga zachowywania szczególnej ostrożności - bo można komuś zrobić krzywdę. Najlepiej to jeździć po pobliskich lasach :P
/DST 15211/

adam
| 16:05 środa, 16 maja 2007 | linkuj No i byłem po tą podstawkę i ... nie mieli !!! To tak jakby w drogerii nie było pasty do zębów :/ Ale dali mi namiary na drugi sklep... A o dzwonku to zapomniałem i też nie kupiłem.
joami | 21:49 poniedziałek, 14 maja 2007 | linkuj No dzwonek w mieście to podstawa bo piesi nawet potrafią po ścieżce dla rowerów chodzić jak indyjskie święte krowy.
Wreszcie przyszła kryska na Matyska - dzwonek w końcu trzeba kupić - zwłaszcza jak się jeździ na samotne wyprawy to nie można korzystać z opcji: "To jeźdź przede mną i dzwoń". :D
Tylko patrzeć jak konieczność zmusi cię do zakupu lamp...

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa asemz