avatar Ten blog rowerowy prowadzi adam z miasteczka Dąbrowa Górnicza. Mam przejechane 9236.82 kilometrów w tym 1999.02 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.17 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy adam.bikestats.pl

Wyszedłem na rowerek ok. 13:45

Czwartek, 17 maja 2007 · dodano: 17.05.2007 | Komentarze 2

Wyszedłem na rowerek ok. 13:45 i pojechałem wzdłuż Wisły, w kierunku zdaje się wschodnim. Potem szlak, którego się trzymałem, skręcił w prawo i zaprowadził mnie pod krakowskie M1 - tam go zgubiłem. Wjechałem na jakąś drogę, która zdawała się prowadzić w stronę Salwatoru - jechałem chodnikiem bo drogą nie byłoby zbyt rozsądnie ;) Wtedy zaczęło mocniej wiać i trochę pokropiło - a ja nie do końca wiedziałem gdzie jadę - skręciłem w prawo i dostałem się na jeden z mostów - stamtąd już drogą dla rowerów mogłem wrócić na Bernardyńską.
Niestety nie tak łatwo dostać w Krakowie podstawkę pod licznik - ta, co jest, a raczej jej plastikowe cząsteczki trzymają się na jakiejś gumie - dobrze by było żeby to się nie rozwaliło zanim znajdę nową. /DST 15246/

adam
| 20:44 sobota, 19 maja 2007 | linkuj Co do podstawki... Liczniki firmy Sigma Sport pasują tylko do podstawki Sigma Sport - i to też nie każdy licznik do każdej podstawki, bo z tego co wiem to teraz wymyślili jakiś nowy system mocowania na podstawce... To nie PRL :P
joami | 21:38 czwartek, 17 maja 2007 | linkuj Odkrywanie Krakowa na rowerze jak widzę trwa dalej. Pogoda niestety rowerzystów nie rozpieszcza - zimno i mokro - przynajmniej u mnie.
A co do podstawki ja coś czuję, że chyba kupisz ją w komplecie z jakimś najtańszym licznikiem w tym M1 :D tzn. licznik będzie pewnie do bani (MADE IN CHINA) ale może podstawka się nada.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa esciu