avatar Ten blog rowerowy prowadzi adam z miasteczka Dąbrowa Górnicza. Mam przejechane 9236.82 kilometrów w tym 1999.02 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.17 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy adam.bikestats.pl

Dziś wieczorem w ramach

Poniedziałek, 14 maja 2007 · dodano: 14.05.2007 | Komentarze 2

Dziś wieczorem w ramach W-Fu chłopaki mieli biegać nad Wisłą - a jeden kolega stwierdził że pojedzie rowerem. Pomysł mi się spodobał i też pojechałem rowerem - najpierw zameldowaliśmy się u wuefisty (pozwolił mi jeździć na rowerze w ramach W-Fu !!!:D) a potem pojechałem sobie wzdłuż brzegu...:D
A do sklepu się jeszcze nie pofatygowałem, bo na wyjściu pisałem referat. /DST 15230/

joami | 21:52 poniedziałek, 14 maja 2007 | linkuj Fajny W-Fik :-) A wiesz mój rower nadal nie ruszony stoi... Chyba w końcu trzeba będzie się gdzieś samej wybrać i pooglądać okolicę gdzie teraz mieszkam.
Patka | 20:35 poniedziałek, 14 maja 2007 | linkuj no widzę że rower jest to i radocha :D jeździj jeździj tylko ostrożnie :P

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa slnie