avatar Ten blog rowerowy prowadzi adam z miasteczka Dąbrowa Górnicza. Mam przejechane 9236.82 kilometrów w tym 1999.02 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.17 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy adam.bikestats.pl
  • Sprzęt MERIDA Road 901

Adaś ma nową zabawkę...

Czwartek, 3 marca 2011 · dodano: 03.03.2011 | Komentarze 3

... czyli testowanie GiePeeSa ;P

Z wrażenia nawet nie wziąłem pulsometru. A zaznazczyc trzeba, że mój nowy nabytek nie monitoruje pracy serca ani kadencji... cóż, trudno, szkoda mi było kasy na wyższy model ;P Za to posiada funkcje, o których nawet mi się nie śniło w 2003 roku, kiedy to bilansowałem sezon pod względem (właśnie przeliczyłem) 44 parametrów ;) - Przy czym ponad połowa była wtedy komplikowaniem sobie życia.

Póki co jeszcze tego urządzenia nie ogarniam, narazie ma wgraną tylko mapę bazową, z której wynika, że mieszkam na polu między 1, 94 i 86 (drogi krajowe ;P)

Pojechałem na tzw Pętlę Sarnowską. Okazało się, że dystans GPSa jest niższy od tego z licznika Sigmy. Obecnie próbuję ustalic dlaczego tak jest ;)

3.03.2011, godz 22:00
JUŻ WIEM DLACZEGO TAK JEST!!!
Oprócz oczywistego faktu, że przednie koło ma trochę większy dystans od tylnego..
GPS liczy dystans w poziomie. Jak się weźmie poprawkę na przewyższenia... to licznik pokazuje prawidłowo rzeczywisty dystans :D

piszmen
| 09:48 wtorek, 5 kwietnia 2011 | linkuj Też mi argument na używanie nowego nabytku :-) Ale niech ci służy i zawsze bezpiecznie prowadzi po szosach.
adam
| 22:33 piątek, 4 marca 2011 | linkuj Nie znudzi się, bo do bloga dojdą obrazki ;P
joami | 14:59 piątek, 4 marca 2011 | linkuj Oby ci się nowa zabawka szybko nie znudziła :P
Mam nadzieję, że ci się przyda - głównie do jazdy na tych trasach, które nie znasz na pamięć.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ziecn