avatar Ten blog rowerowy prowadzi adam z miasteczka Dąbrowa Górnicza. Mam przejechane 9236.82 kilometrów w tym 1999.02 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.17 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy adam.bikestats.pl
  • Sprzęt MERIDA Road 901

Prolog II Wielkiej Wyprawy Rowerowej Dąbrowa Górnicza - Przygodzice

Czwartek, 31 lipca 2008 · dodano: 31.07.2008 | Komentarze 2

Proszę o usprawieldiwienie nieobecności mojej osoby na treningach i przejażdżkach w dniach 14.07. - 30.07.2008 r. Nieobecność była spowodowana wyjazdem na oazę :D

Już w lipcu 2001 roku postanowiłem przejechać na rowerze z Dąbrowy Górniczej do Przygodzic, wykonując tym samym trasę o długości ponad 200 km. Wielka Wyprawa, nazwana tak ze względu na rozmach przygotowań, odbyła się 12. lipca 2003 r. Przejechawszy 235 km w czasie 11:14:01, a więc z prędkością średnią ok 20,9 km/h, zrealizowałem to marzenie z bikerem Arturem. Pod koniec naszego pobytu w Przygodzicach, podczas wyścigu kolarskiego, pojawił się pomysł powtórzenia wyprawy na rowerze szosowym, zaś kilka lat poźniej również biker cekin zechciał wziąć udział w takim przesięwzięciu. Jutro cekin i ja mamy nadzieję powtórzyć wyczyn sprzed 5 lat i wykonać II Wielką Wyprawę Rowerową Dąbrowa Górnicza - Przygodzice...

Dziś przejechaliśmy się po szosach Gołonoga, by wypróbować sprzęt i pokręcić trochę nogami. Za 7 godzin planujemy wyjechać.